Longchamp ile yaratıcı ajans FRED & FARID’in birlikte hazırladığı, ‘Bu bir çanta değil. Bu, Le Pliage’sloganlı yeni kampanya, iki farklı filmle tüketici karşısına çıkıyor. Filmlerde; metis deriden yapılmış Le Pliage Cuir çanta ile Longchamp atölyelerinde kalan kumaştan yapılmış ileri dönüşümlü Le Pliage Re-Play çanta tanıtılıyor
Yaratıcı ajans FRED & FARID Los Angeles ile iş birliğine devam eden Longchamp, “Bu bir çanta değil. Bu, Le Pliage®️” sloganıyla yeni kampanyasının tanıtımını yaptı.
Le Pliage'ın bir çantadan daha fazlası olduğunu vurgulayan kampanyanın ikinci bölümü iki güzel konsepti sanatsal olarak kutluyor: Metis deriden yapılmış Le Pliage Cuir ve Longchamp atölyelerinde kalan kumaştan yapılmış yeni, ileri dönüşümlü çanta Le Pliage Re-Play.
Bir önceki kampanyanın başarısını göz önünde bulunduran FRED & FARID, bu kampanya için de; uluslararası ödüllü bir film yönetmeni, fotoğrafçı, görsel sanatçı ve tasarımcı olan ünlü Studio Sander Plug ve aynı adı taşıyan kurucusuyla çalıştı.
Lansman kampanyasıyla aynı hareketli parçaya sahip olan ‘Replay’ filmi, iki neşeli kadını Le Pliage Re-Play çantaları yapmak için kumaş ruloların uçlarını açarken gösteriyor. Ruloları yeniden tasarlamak için bir adım daha ileri giden ikili; yeni çantalarını tutan ve onlarla dans eden, yeni kreasyonlarını sergilerken zarafetle dönen kukla tarzı figürler yaratıyor.
‘Cuir’ filminde ise, elinde Le Pliage Cuir ile yürüyen genç bir kadın aynı çantasının dev bir versiyonuna rastlıyor. Lüks bir kanepeymiş gibi, bu esnek deriden yapılmış çanta-koltuk üzerinde dinlenmeye karar vererek, neredeyse uykuya dalıyor, ta ki dev bir versiyon Le Pliage Cuir'i kapana kadar… Devasa Le Pliage Cuir çanta sadece kampanya filmi için değil, aslında tam olarak ölçeklendirmek için yapıldı ve çantanın gerçek hayattaki dev bir versiyonu oldu.
‘Replay’ filmi aslında Longchamp'in ileri dönüşüm sürecinin ve markanın sorumlu materyalleri kullanma konusundaki uzun vadeli taahhüdü olan ‘Le Pliag Green’in bir örneği. Orijinal Le Pliage®️ çantalarından kalan geri dönüştürülmüş naylon ve diğer fazla malzemeler kullanılarak hazırlanan Le Pliage Re-Play çantaları, yalnızca sınırlı miktarlarda üretildi.
Hem ‘Replay’, hem de ‘Cuir’; Longchamp'in zengin özgünlük ve cesur yaratıcılık tarihinin neşeli kutlamaları sayılıyor.
30 yıllık istikrarlı başarıdan sonra bile marka, kendisini yaratıcılığın ön saflarında konumlandırmaya devam ediyor. Hem rafine klasikleri, hem de yeni parçaları öne çıkaran Longchamp'in yeni reklamları, bunun sadece bir çanta olmadığını bir kez daha teyit ediyor: “Bu bir Le Pliage #ONLİNE #ÇANTA #alışveriş
Comments